• (051) 329-72-72 (051) 562-13-12
  • [email protected] Elm və təhsil tədqiqatları saytı
  • Təhsil tədqiqatları
  • Elm və Təhsil
    • Rəsmi xəbərlər
    • Kolleclər
    • Peşə təhsili
    • Maraqlı
    • Elmin Nuri -Mediada
    • Elm dünyası və texnologiya
    • Ən vacib təhsil bilgiləri
    • MİQ-ə buradan hazırlaş
  • Texnologiya
    • Startap dünyası
    • İTE Azərbaycan
    • STEAM təhsil
    • TutorLab
    • IT mühəndisliyi
  • Təhsil xidmətləri
    • Metodist və tərbiyəçilər
    • Bağçalara qəbul
    • Bağçalara işə qəbul
    • Məktəbə hazırlıq qrupları
    • İbtidai təhsil
    • MİQ
    • Direktorlar və DİQ
    • Tələbə dünyası
    • Karyera mərkəzləri
    • Tələbə kreditləri
    • Tələbə köçürmələri
    • Təhsilin İnkişafı Fondu
    • Təhsil Tələbə Krediti Fondu
  • Təhlil və araşdırma
  • Xaricdə təhsil
  • Qəbul imtahanları
    • Buraxılış və qəbul imtahanları
    • Magistratura
    • PHD
    • Doktorantura
    • Dövlət qulluğu
    • Rezidentura
    • DİM xəbərləri
    • İxtisas seçimi
  • Dərslər və testlər
    • Müəllimlər üçün
    • Abituriyentlər üçün
    • PDF kitablar

Dünya Universitetlərinin Reytinq Metodologiyaları - ARAŞDIRMA

  • 22-01-2024, 18:18

 

QS World University Rankings ® , Times Higher Education World University Rankings və Dünya Universitetlərinin Akademik Sıralaması (ARWU) kimi tanınan bir çox dünya universitet reytinqləri mövcuddur və hər biri fərqli metodologiyadan istifadə edir. Bu, bəzən çaşqınlıq yarada bilər, çünki bir universitetin niyə fərqli sıralandığını və ya hansı cədvələ baxdığınızdan asılı olaraq hansı ölkə daxilində nizamın dəyişdiyini görmək həmişə asan deyil.

Bu fərqli nəticələrə necə nail olunduğunu aydınlaşdırmaq üçün bu üç əsas dünya universitet reytinqi üçün istifadə olunan metodologiyalarla tanış olmalıyıq.

QS World University Rankings®

QS World University Rankings universitetləri tədqiqat, tədris, məşğulluq və beynəlmiləlləşmə ilə bağlı 6 performans göstəricisi üzrə qiymətləndirir. Daxil olmaq üçün müəssisələr həm bakalavr, həm də aspirantura səviyyəsində dərs deməli və beş geniş fakültə sahəsindən ən azı ikisində (incəsənət və humanitar elmlər; mühəndislik və texnologiya; sosial elmlər və idarəetmə; təbiət elmləri; həyat elmləri və tibb) iş aparmalıdırlar. .

#Akademik reputasiya (ümumi balın 40%-i dəyərində)Öz sahələrində qabaqcıl institutları müəyyən etmək tələb olunan akademiklər arasında aparılan qlobal sorğuya əsaslanır.

#İşəgötürənin reputasiyası (10%), öz sektorlarında ən yaxşı məzunları yetişdirən institutları müəyyən etmək tələb olunan məzun işəgötürənlərin qlobal sorğusuna əsaslanır.

#Tələbə-müəllim heyəti nisbəti (20%)Yüksək keyfiyyətli tədris və dəstəyə sadiqliyin göstəricisi.

#Müəllimə düşən tədqiqat sitatları (20%)Bu, mövzu sahəsinə görə normallaşdırılır və institutun tədqiqatının təsirini əks etdirir.

#Beynəlxalq professor-müəllim heyətinin nisbəti (5%)Müəssisələrin xaricdən professor-müəllim heyətinin cəlb edilməsində uğurunun ölçüsü.

#Beynəlxalq tələbələrin nisbəti (5%)Bir təşkilatın xaricdən tələbələri cəlb etməkdə uğurunun ölçüsü.

İnteraktiv nəticələr cədvəli hər bir qurumun müqayisəli güclü və zəif tərəflərinin harada olduğunu göstərən bu altı göstəricinin hər biri üçün xalları göstərmək üçün süzülə bilər. QS World University Rankings metodologiyası haqqında ətraflı məlumatı burada tapa bilərsiniz .

Times Higher Education World University Rankings

Times Higher Education World University Rankings beş kateqoriyada qruplaşdırılan 13 performans göstəricisindən istifadə edir. Müəssisələr bakalavr pilləsində dərs demədikdə və ya onların elmi-tədqiqat məhsulu müəyyən həddən aşağı olduqda təhsildən kənarlaşdırılır.

#Tədris (ümumi balın 30%-i dəyərində)Reputasiya sorğusuna əsasən (15%), kadr-tələbə nisbəti (4,5%), doktorantura-bakalavr nisbəti (2,25%), elmlər doktoru-akademik- kadr nisbəti (6%) və institusional gəlir (2,25%).

#Tədqiqat (30%)Reputasiya sorğusuna (18%), tədqiqat gəlirinə (6%) və hər bir professor-müəllim heyətinə düşən elmi məqalələrə (6%) əsaslanır.

#Tədqiqat sitatları (30%)Bir universitetin tədqiqatının əldə etdiyi istinadların sayına əsasən, mövzu sahəsinə görə normallaşdırılır.

#Beynəlxalq baxış (7,5%)Beynəlxalq-yerli-tələbə nisbəti (2,5%), beynəlxalq-yerli işçi nisbəti (2,5%) və beynəlxalq tədqiqat əməkdaşlıqlarına (2,5%) əsaslanır.

#Sənaye gəliri (2,5%)Sənayedən əldə edilən gəlirə əsaslanaraq, işləyən akademik heyətin sayına nisbətdə və PPP-yə uyğunlaşdırılmışdır.

Dərc edilmiş nəticələr beş kateqoriyanın hər biri üzrə universitetlərin xallarını göstərmək üçün çeşidlənə bilər, lakin hər bir kateqoriyada fərdi göstəricilər üçün deyil.

Dünya Universitetlərinin Akademik Reytinqində (ARWU)

Şanxay Reytinqi kimi də tanınan Dünya Universitetlərinin Akademik Reytinqində (ARWU) 6 performans göstəricisi qiymətləndirilir, bunların hamısı tədqiqatın mükəmməlliyi ilə bağlıdır. Reytinqdə Nobel Mükafatları, Sahələr Medalları, yüksək istinad edilən tədqiqatçılar, Təbiət və Elmdə nəşr olunan məqalələr və ya Elm Sitat İndeksi-Genişləndirilmiş (SCIE) və ya Sosial Elm Sitat İndeksi (SSCI) tərəfindən indeksləşdirilmiş əhəmiyyətli sayda məqalələr olan bütün qurumlar nəzərə alınır.

#Məzunlar (ümumi balın 10%-i dəyərində)Nobel Mükafatları və Fields Medalları qazanmış bir qurumun məzunlarının sayına əsasən, daha çox yeni mükafat alanlara verilir.

#Mükafatlar (20%)Fizika, kimya, tibb və iqtisadiyyat üzrə Nobel Mükafatlarını və riyaziyyat üzrə Fields Medallarını qazanan müəssisə ilə əlaqəli işçilərin sayına əsasən, daha yeni alanlara daha çox çəki verilir.

#Çox istinad edilən tədqiqatçılar (20%)Thomson Reuters tərəfindən dərc edilmiş son siyahıya əsasən, bir qurumun yüksək istinad edilən tədqiqatçıların sayına əsaslanır.

#Təbiət və Elmdə Məktublar (20%)Bu iki nüfuzlu jurnalda dərc olunan məqalələrin sayına əsaslanaraq, dörd illik dövrə aiddir. Sosial və humanitar elmlər üzrə ixtisaslaşmış qurumlar üçün bu kateqoriya tətbiq edilmir.

#İndekslənmiş məqalələr (20%)Sosial Elm Sitat İndeksində indekslənmiş məqalələr üçün ikiqat çəki ilə əvvəlki təqvim ilində Elm Sitat İndeksi-Genişləndirilmiş və Sosial Elm Sitat İndeksində indekslənmiş məqalələrin sayına əsaslanır.

#Adambaşına performans (10%)Digər göstəricilər üzrə ölçülmüş ballar, tam ştatlı ekvivalent akademik heyətin sayına bölünür.

Dərc edilmiş ARWU nəticələri bu altı göstəricinin hər birində performans göstərmək üçün çeşidlənə bilər.

 

Kamil Zeynalov
Müəllifin digər yazıları
Xaricdə təhsil mərkəzləri, kurslar, vakansiyalar
MİQ-ə buradan hazırlaş
  • Çox oxunanlar
  • Ən vaciblər
Bağça müəllimlərinin işə qəbul müsabiqəsi bu tarixdən başlayır
14-07-2025 15:27  
Təhsil işçiləri üçün güzəştli TəhsilPlus kartı ictimaiyyətə təqdim olunub
18-07-2025 17:24  
Tələbələrin köçürülməsi prosesinə BAŞLANILDI
15-07-2025 12:00  
SİMA ilə taksi səfərləri daha etibarlı!
14-07-2025 09:45  
Ali məktəblərə qəbul olunanların 46,69 faizi dövlət sifarişi ilə təhsil alacaq
14-07-2025 12:45  
57-ci Beynəlxalq Kimya Olimpiadasında ölkəmizi təmsil edən milli komandamızın uğuru
14-07-2025 16:20  
"YAŞAT" düşərgəsinin 5-ci həftəsi başlayıb
16-07-2025 15:30  
Məktəbdə psixoloji xidmət: səlahiyyət və məsuliyyət faktoru
02-04-2023 15:24  
Dövlət qulluğuna seçim zamanı namizədlərdə bu xüsusiyyətlər əsas götürülür-Diqqətli olun
05-12-2022 10:04  
Buraxılış imtahanında fərqli xarici dildə imtahan vermək olar?-DİM-dən CAVAB
05-12-2022 08:43  
Məktəb bufetlərində inanılmaz zərərlər- Şagirdlər üçün həyəcan təbili
04-12-2022 13:29  
Peşəkar mühasib sertifikatı almaq istəyənlər üçün imtahan keçiriləcək
09-09-2022 17:01  
AzTU-da “İT sahəsində ilk addımlar” adlı təlim keçirilib
04-08-2022 13:59  
Tələbələr “Mobillik” planı çərçivəsində sorğu və monitorinqlərə cəlb ediliblər
21-05-2022 11:09  
Köşə yazıları
Tələbələrinin köçürülməsində nələr dəyişdi?
Vüsal Kərimli
Qərar vermək məsuliyyətinin ağırlığı
Əziz Əlibəyli
Süni intellektlə bağlı ciddi narazılıq və narahatlıq-SOS
Bəhruz Əliyev
Təhsil proqramları və dərsliklərdə qeyri-səlis məntiq - ARAŞDIRMA
İntiqam Cəbrayılov
Kvant üsulu ilə öyrənmək – Bütün müəllim üçün vacib bilgi
Qoşqar Məhərrəmov
Nadir İsrafilov: “Anım günü-xalqımızı Zəfərə aparan yola bir daha işıq salmaqdır.”
Nadir İsrafilov
Mənim Alma-Materimin ağ günləri -Rafiq Əliyevdən təsirli yazı
Rafiq Əliyev
“Elm günü” və elmimizin günü ilə bağli düşüncələr
Tahirə Allahyarova
Öyrətmənin fəlsəfəsi - Yeni təhsil nəzəriyyəsi
Şahlar Əsgərov
Məktəb icması haqqında pedaqoji düşüncələr
Ənvər Abbasov

Haqqımızda

Edupress.az  elm və təhsil portalı bu iki predmetlə bağlı araşdırma və tədqiqatlar, vacib metodiki bilgilər, zəngin informativ materiallarla çıxış edən onlayn resursdur. Daha çox təhsil tədqiqatlarının yer aldığı portal həmçinin qanunvericiliklə bağlı zəruri bilgiləri, faydalı xarici təcrübələri, tarixi nümunələri  təhsil caməsinə təqdim etməyi qarşısına hədəf qoyub.

 

Təsisçi və baş redaktor: Elmin Nuri 

 

 

Son xəbərlər

YAŞAT" düşərgəsinin 5-ci həftəsi başa çatıb
Təhsil işçiləri üçün güzəştli TəhsilPlus kartı ictimaiyyətə təqdim olunub
Elnur Nəsibov: Təhsilə dəstək üçün artıq onlayn formada ianə vermək olar

Elm və Təhsil

  • Rəsmi xəbərlər
  • Kolleclər
  • Peşə təhsili
  • Maraqlı
  • Elm dünyası və texnologiya
  • Ən vacib təhsil bilgiləri
  • MİQ-ə buradan hazırlaş

Əlaqə

  • Ünvan Bakı şəhəri,  Yasamal rayonu, İsmayıl bəy Qutqaşınlı 18
  • Mobil(051) 329-72-72
  • E-mail[email protected]
© 2022 | EduPress.Az
Bütün hüquqları qorunur!