• (051) 329-72-72 (051) 562-13-12
  • [email protected] Elm və təhsil tədqiqatları saytı
  • Təhsil tədqiqatları
  • Elm və Təhsil
    • Rəsmi xəbərlər
    • Kolleclər
    • Peşə təhsili
    • Maraqlı
    • Elmin Nuri -Mediada
    • Elm dünyası və texnologiya
    • Ən vacib təhsil bilgiləri
    • MİQ-ə buradan hazırlaş
  • Texnologiya
    • Startap dünyası
    • İTE Azərbaycan
    • STEAM təhsil
    • TutorLab
    • IT mühəndisliyi
  • Təhsil xidmətləri
    • Metodist və tərbiyəçilər
    • Bağçalara qəbul
    • Bağçalara işə qəbul
    • Məktəbə hazırlıq qrupları
    • İbtidai təhsil
    • MİQ
    • Direktorlar və DİQ
    • Tələbə dünyası
    • Karyera mərkəzləri
    • Tələbə kreditləri
    • Tələbə köçürmələri
    • Təhsilin İnkişafı Fondu
    • Təhsil Tələbə Krediti Fondu
  • Təhlil və araşdırma
  • Xaricdə təhsil
  • Qəbul imtahanları
    • Buraxılış və qəbul imtahanları
    • Magistratura
    • PHD
    • Doktorantura
    • Dövlət qulluğu
    • Rezidentura
    • DİM xəbərləri
    • İxtisas seçimi
  • Dərslər və testlər
    • Müəllimlər üçün
    • Abituriyentlər üçün
    • PDF kitablar

STEAM Təhsil nədir? STEAM Təhsili haradan gəlib?

  • 26-02-2024, 12:43
Bu günlərdə STEAM təhsili getdikcə populyarlaşır. Müəllimlər illərdir STEM təhsilinin (elm, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat) üstünlüklərini təbliğ etsələr də, yaxın keçmişdə müəllimlər bu konsepsiyanı genişləndiriblər.
 
STEAM təhsili əsas elm və mühəndislik təhsilini götürür və bunu tənqidi düşüncə, komanda işi, tətbiq və ixtiraçılıqla birləşdirir.
 
STEAM tələbələrə əsas konseptual prinsipləri yaradıcı və innovativ üsullarla real dünya tətbiqləri ilə əlaqələndirməyə imkan verən STEM təhsilini növbəti səviyyəyə qaldırır. Hidrogenlə işləyən model avtomobilin layihələndirilməsi, layihələndirilməsi və tikintisi bu STEAM yanaşmasını əhatə edən fəaliyyət növüdür. Təhsilalanlar riyaziyyat və mühəndislik bacarıqlarını öyrənməlidirlər, lakin onları real dünya kontekstlərində yaradıcı şəkildə tətbiq etmək tələb olunur. Birgə işləməklə, tələbələrə səhvlərdən öyrənmək, real dünya problemlərinin həlli yollarını tapmaq və heyrət, tənqid, araşdırma və yenilik hissini inkişaf etdirmək üçün müstəqillik verilir.
 
STEAM Education necə yaradıldı?
 
Hələ 2006-cı ildə tədqiqatçı Georgette Yakman STEM təhsilinin faydalarını işəgötürənlər üçün daha uyğun bir şeyə çevirməyin yollarını axtarırdı. Tələbələr elm və mühəndislik sahəsində yaxşı nəzəri bacarıqlara malik olsalar da, gələcəyin işəgötürənləri real dünya problemlərini həll etmək üçün yaradıcı dizaynlardan istifadə edərək bunları yaradıcı şəkildə tətbiq edə biləcək işçilərə ehtiyac duyacaqlar. Yakmanın yanaşması burada işə yaradı. Bu yeni tədris forması elm, texnologiya, mühəndislik sinifləri arasında inteqrasiyanı təşviq etməyə çalışırdı – işəgötürənlərin çox dəyər verəcəyi müstəqil düşüncə hissini aşılamaq.
 
2012-ci ilə qədər ABŞ Milli Tədqiqat Şurası STEAM (Elm, Texnologiya, Mühəndislik, İncəsənət və Riyaziyyat) K-12 elm dərslərinin tədrisinin yeni metodu kimi təklif etdi. O vaxtdan bəri bütün dünya müəllimləri bu tədris üsulundan böyük uğur əldə etmək üçün istifadə ediblər. 2016-cı ildə aparılan bir araşdırmada tədqiqatçılar STEAM dərslərinin əlverişsiz, şəhər bölgəsindəki yüksək yoxsulluq səviyyəsinə malik ibtidai məktəblərdə 8-11 yaş arası şagirdlərin öyrənməsinə təsirini araşdırdılar. Onlar kəşf etdilər ki, cəmi doqquz saat STEAM təlimatı alan tələbələr elm sahəsində nailiyyətlərini kəskin şəkildə artırıblar.
 
STEAM Təhsili üçün Gələcək nələr Gözləyir?
 
Təhsil tədqiqatçıları getdikcə multikultural cəmiyyətlər tərəfindən qeyd olunan dünyada STEAM təhsilini genişləndirməyin yeni yollarını araşdırırlar. STEAM təhsili uşaqları tənqidi düşünməyə vadar etmək üçün son dərəcə faydalı ola bilsə də, tədqiqatçılar iddia edirlər ki, bugünkü sinif otaqları getdikcə etnik cəhətdən müxtəlif olduğundan, müəllimlər şagirdlər arasında mədəni fərqləri daha dərindən başa düşməyə ehtiyac duyurlar. Bundan əlavə, digər tədqiqatlar elmi yaradıcılığın həyati sosial və mədəniyyətlərarası aspektlərin olduğunu aşkar etdi .
Buna görə də müəllimlər STEAM təhsilinin sinif şəraitində gələcək tətbiqlərində mədəniyyətlərarası məlumatlılıq səviyyəsini artırmağa çalışa bilərlər. Bu, təkcə elm sinfində yaradıcılıq və ixtiraçılığı inkişaf etdirmək deyil, həm də tələbələrin sosial və mədəni mənşəyinin onların yaradıcı elmi idrakına necə təsir edə biləcəyini başa düşmək deməkdir.
 
Mənbə: https://www.h2grandprix.com/steam-education-where…/t1446
Kamil Zeynalov
Müəllifin digər yazıları
Xaricdə təhsil mərkəzləri, kurslar, vakansiyalar
MİQ-ə buradan hazırlaş
  • Çox oxunanlar
  • Ən vaciblər
Bağça müəllimlərinin işə qəbul müsabiqəsi bu tarixdən başlayır
14-07-2025 15:27  
Təhsil işçiləri üçün güzəştli TəhsilPlus kartı ictimaiyyətə təqdim olunub
18-07-2025 17:24  
Tələbələrin köçürülməsi prosesinə BAŞLANILDI
15-07-2025 12:00  
SİMA ilə taksi səfərləri daha etibarlı!
14-07-2025 09:45  
Ali məktəblərə qəbul olunanların 46,69 faizi dövlət sifarişi ilə təhsil alacaq
14-07-2025 12:45  
57-ci Beynəlxalq Kimya Olimpiadasında ölkəmizi təmsil edən milli komandamızın uğuru
14-07-2025 16:20  
"YAŞAT" düşərgəsinin 5-ci həftəsi başlayıb
16-07-2025 15:30  
Məktəbdə psixoloji xidmət: səlahiyyət və məsuliyyət faktoru
02-04-2023 15:24  
Dövlət qulluğuna seçim zamanı namizədlərdə bu xüsusiyyətlər əsas götürülür-Diqqətli olun
05-12-2022 10:04  
Buraxılış imtahanında fərqli xarici dildə imtahan vermək olar?-DİM-dən CAVAB
05-12-2022 08:43  
Məktəb bufetlərində inanılmaz zərərlər- Şagirdlər üçün həyəcan təbili
04-12-2022 13:29  
Peşəkar mühasib sertifikatı almaq istəyənlər üçün imtahan keçiriləcək
09-09-2022 17:01  
AzTU-da “İT sahəsində ilk addımlar” adlı təlim keçirilib
04-08-2022 13:59  
Tələbələr “Mobillik” planı çərçivəsində sorğu və monitorinqlərə cəlb ediliblər
21-05-2022 11:09  
Köşə yazıları
Tələbələrinin köçürülməsində nələr dəyişdi?
Vüsal Kərimli
Qərar vermək məsuliyyətinin ağırlığı
Əziz Əlibəyli
Süni intellektlə bağlı ciddi narazılıq və narahatlıq-SOS
Bəhruz Əliyev
Təhsil proqramları və dərsliklərdə qeyri-səlis məntiq - ARAŞDIRMA
İntiqam Cəbrayılov
Kvant üsulu ilə öyrənmək – Bütün müəllim üçün vacib bilgi
Qoşqar Məhərrəmov
Nadir İsrafilov: “Anım günü-xalqımızı Zəfərə aparan yola bir daha işıq salmaqdır.”
Nadir İsrafilov
Mənim Alma-Materimin ağ günləri -Rafiq Əliyevdən təsirli yazı
Rafiq Əliyev
“Elm günü” və elmimizin günü ilə bağli düşüncələr
Tahirə Allahyarova
Öyrətmənin fəlsəfəsi - Yeni təhsil nəzəriyyəsi
Şahlar Əsgərov
Məktəb icması haqqında pedaqoji düşüncələr
Ənvər Abbasov

Haqqımızda

Edupress.az  elm və təhsil portalı bu iki predmetlə bağlı araşdırma və tədqiqatlar, vacib metodiki bilgilər, zəngin informativ materiallarla çıxış edən onlayn resursdur. Daha çox təhsil tədqiqatlarının yer aldığı portal həmçinin qanunvericiliklə bağlı zəruri bilgiləri, faydalı xarici təcrübələri, tarixi nümunələri  təhsil caməsinə təqdim etməyi qarşısına hədəf qoyub.

 

Təsisçi və baş redaktor: Elmin Nuri 

 

 

Son xəbərlər

YAŞAT" düşərgəsinin 5-ci həftəsi başa çatıb
Təhsil işçiləri üçün güzəştli TəhsilPlus kartı ictimaiyyətə təqdim olunub
Elnur Nəsibov: Təhsilə dəstək üçün artıq onlayn formada ianə vermək olar

Elm və Təhsil

  • Rəsmi xəbərlər
  • Kolleclər
  • Peşə təhsili
  • Maraqlı
  • Elm dünyası və texnologiya
  • Ən vacib təhsil bilgiləri
  • MİQ-ə buradan hazırlaş

Əlaqə

  • Ünvan Bakı şəhəri,  Yasamal rayonu, İsmayıl bəy Qutqaşınlı 18
  • Mobil(051) 329-72-72
  • E-mail[email protected]
© 2022 | EduPress.Az
Bütün hüquqları qorunur!