Qiymətləndirmədə ictimai rəy və KİV-in işıqlandırılması
Öyrənmənin təkmilləşdirilməsində qiymətləndirmənin rolu və qiymətləndirməyə müasir yanaşmalar haqqında ictimaiyyəti məlumatlandırma proqramları media ilə əməkdaşlıq çərçivəsində hazırlanmalı və müvafiq testin təfsiri və istifadəsinin əsas prinsiplərinin ictimaiyyət tərəfindən dərk edilməsinə səy göstərilməlidir.
İdrak və ölçmə elminin inteqrasiyasına dair tədqiqatın praktikaya təsir göstərə biləcəyi dördüncü sahə ictimai rəy və media vasitəsilədir. İctimaiyyət və xəbər mediası arasında sınaq və sınaq nəticələrinə olan cari maraq onu göstərir ki, ictimai rəy və medianın işıqlandırılması dəyişiklik üçün güclü arena ola bilər. Media vasitəsilə ictimaiyyətə çatdırılan məlumatlar praktikaya ən azı iki şəkildə təsir edə bilər:
Birincisi, media müəllimlər, məktəb menecerləri və test hazırlayanlar da daxil olmaqla, qiymətləndirmənin inkişafı və praktikasına cavabdeh olan dairələrə təsir göstərir. Ola bilsin ki, daha böyük əhəmiyyət kəsb edir ki, ictimaiyyət qiymətləndirmə praktikasının öyrənmə məqsədlərinə daha yaxşı xidmət etmək üçün necə dəyişdirilə biləcəyi barədə nə qədər çox məlumatlandırılsa, bu cilddə təklif olunan dəyişikliklərin növləri üçün müəllimlərin və ictimaiyyətin dəstəyi bir o qədər çox olacaqdır.
Buna görə də tədqiqatçılar şagirdlərin səriştəliliyə doğru inkişafının necə olduğunu və necə olduğunu media ilə əlaqələndirmək üçün səy göstərməlidirlər.
İkincisi media biliklərin qiymətləndirilməsinə təsirlər edir. Beləliki biliklər ən yaxşı ölçülə bilər; media da öz növbəsində həmin mesajları ictimaiyyətə çatdıra bilər. Müvafiq testin təfsiri və istifadəsinin əsas prinsiplərini başa düşmək üçün media və ictimaiyyətlə ünsiyyət üçün digər vasitələr vasitəsilə də cəhd edilməlidir. Qiymətləndirmə istehlakçıları, o cümlədən ictimaiyyət başa düşməlidir ki, heç bir test mükəmməl ölçü deyil, daha etibarlı qərarlar bir çox göstəricilərə əsaslanır və xüsusi qiymətləndirmədə olan maddələr yalnız daha geniş bilik və bacarıqlar sahəsindən bir nümunədir.
Təhsilin qiymətləndirilməsi təkmilləşdirilmiş təhsil axtarışlarının tərkib hissəsidir. Qiymətləndirmə vasitəsilə təhsildə maraqlı tərəflər şagirdlərin nə dərəcədə yaxşı öyrəndiyini və şagirdlərin və müəssisələrin təhsil sistemləri üçün qarşıya qoyulmuş məqsədlərə doğru irəlilədiyini müəyyən etməyə çalışırlar. Problem ondadır ki, qiymətləndirmə vasitəsilə təhsilin məlumatlandırılması və təkmilləşdirilməsi kimi mühüm məqsədlərə mövcud qiymətləndirmə təcrübələri qismən xidmət edir.
Mənbə: National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine. 2001. Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment. Washington, DC: The National Academies Press. https://doi.org/10.17226/10019.