Aİ və qiymətləndirmə bütövlüyü – təhlükə yoxsa fürsət?
Süni intellekt chatbotlarının yetkinləşməsi qiymətləndirmələrin dürüstlüyünün şübhə altına alına biləcəyi ilə bağlı həyəcan doğurdu. Ancaq belə bir vəziyyət var ki, bu cür alətlər tədris və öyrənməni dəstəkləyə bilər - ali təhsilin onlardan istifadə etməməyə imkan vermədiyini söyləyən məcburedici bir vəziyyət var.
Süni intellekt texnologiyalarının tələbələrin tədrisini və qiymətləndirilməsini necə artıracağını heç kimin böyük inamla proqnozlaşdıra bilməməsi narahatlıq doğurur. Bir sektor olaraq, ali təhsil bu cür yeni texnologiyalarla və onların qiymətləndirmə dürüstlüyü üçün təqdim etdikləri çətinliklərlə uzlaşmalıdır və öz növbəsində, tələbənin ChatGPT kimi böyük dil modelinə müraciət edə bildiyi təqdirdə bunun tədris və öyrənmə səyahəti üçün nə demək olduğunu başa düşməlidir.
Turnitin-in EMEA üzrə regional vitse-prezidenti Aaron Yaverski THE Digital Universities UK 2023-də bu və digər məsələlərdən bəzilərinə toxundu. O deyir ki, süni intellekt texnologiyası bizim gözardı edə bilməyəcəyimiz bir şeydir və bu sektorun üzərinə düşən vəzifədir ki, siyasət çərçivəsi yaratsın. Akademik dürüstlük və Aİ-nin öyrənmə vasitəsi kimi potensialı məsələlərini həll edir. Bəziləri bunu formalaşdırıcı essenin ölümü kimi elan etdilər . Yaverski razılaşmır. Tələbələr ondan öz işlərini görmək üçün istifadə edə bilər, lakin bəzi alimlər ChatGPT-ni əla ideya vasitəsi kimi görürlər. "Mən Aİ-nin hər şeydən fərqli olduğunu düşünmürəm" dedi Yaverski . “ Hesablama maşınlarından tutmuş internetə qədər hər hansı yeni alətin ilk dövrlərini xatırlasaq , onlar son deyil, daha çox öyrənməyə yeni yanaşma və ya yolun başlanğıcı idi. Düşünürəm ki, [Aİ] eyni olacaq . Bəzi insanlar işi özləri etməmək üçün ondan istifadə etmək istəsələr də , insanların çoxu yazı prosesini dəstəkləmək və təkmilləşdirmək üçün ondan istifadə etməyin düzgün yolunu tapacaqlar .”
Akademik dürüstlük məsələləri ağıllı qiymətləndirmə dizaynı vasitəsilə aradan qaldırıla bilər. Proqram səviyyəsində qiymətləndirmə və qrup işi süni intellektdən əldə edilə bilən nəticələrdən daha az, tələbələrin inkişaf etdirdiyi komanda işi və problem həll etmə bacarıqları haqqındadır. Aldatmaq üçün stimulları başa düşmək əsasdır. Yaverski hesab edir ki, tələbələrin əksəriyyəti fırıldaqçılıq etmək istəmir. Tələbələr öyrənmək istəyirlər; Aİ bunu dəyişməyəcək.
Süni intellektin təsirinə dair bütün proqnozlar pessimist olmamalıdır. O, beynəlxalq tələbələrə akademik yazı ilə kömək edə bilər və giriş problemlərini həll edə bilər. "Bu, yaxşı bir inklüzivlik vasitəsi ola bilər" dedi Yaverski. “Disleksiyası və ya hər hansı digər xüsusi ehtiyacı olan bir tələbə üçün bu, səviyyəli bir oyun sahəsi təklif edə bilər.
Mənbə: Turnitin-in EMEA üzrə regional vitse-prezidenti Aaron Yaverski THE Digital Universities UK 2023-də "Aİ və qiymətləndirmə bütövlüyü – təhlükə yoxsa fürsət? " mövzusundakı müsahibəsindən.